[linux] Re: welke IMAP server opzetten? [nogal lang]

Do Mrt 3 15:52:18 CET 2005

On Thu, Mar 03, 2005 at 02:59:40PM +0100, Cecil Westerhof wrote:

> Dat is dus niet waar. Ik gebruik Courier en ik hoef geen aparte
> gebruikers aan te maken. Het kan wel als ik dat zou willen.

los daarvan kan je daarmee een scheiding maken tussen de mail users,
mail etc en het systeem zelf. slox doet dat ook zo. (open exchange variant
van SUSE/Novell). kan een voordeel opleveren security-wise.

--
http://www.linux-it.nl