[linux] Re: linux op mac G5

Vr Mrt 4 16:12:52 CET 2005

On Fri, Mar 04, 2005 at 07:01:35AM -0800, lucas merckelbach wrote:
> Het lijkt er dus op dat dit dus geen belemmering
> vormt. In de tussentijd heb ik hier nog gesproken met
> iemand die eerst een itanium + linux maar over gestapt
> is op een G5 vanwege de herrie die de itanium maakte.

de CPU maakt vast geen herrie....

ik heb 6 fans ofzo in de kast zitten hier, kan niet zeggen dat ik me er
aan stoor. zou me meer storen aan een MAC.

> met een 1 knopsmuis heb ik al kennis gemaakt ;-) Ga
> dat advies zeker opvolgen.

inderdaad ene goed advies. en gewoon bij OSX blijven. grootste nadeel
blijk ik de problemen vinden met applicaties die echt niet willen waar
onder x86 wel alternatieven zijn. ik ben niet zo gevoelig voor
modegrillen om me heen. al staan er 1000 MACs dan nog koop ik wat
anders. maar da's persoonlijk.

--
http://www.linux-it.nl