[linux] Re: sata en RH avanced server 2.1

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Mrt 10 12:02:46 CET 2005

On Thursday 10 March 2005 11:57, Kuipers, Onno wrote:
> Hoi,
>
> is het mogelijk om een installatie van RedHat advanced server 2.1 uit te
> voeren op een server met alleen een satadisk?

Het zou me verbazen als zo'n oude distro (moet vast vanwege progres...) SATA
aan kan spreken. En als je de kernel update om het wel te kunnen heb je geen
support meer.

> Of moet ik een scsi-controller kopen en een scsidisk.
Dat lijkt mij wel, maar ik zou me kunnen vergissen. misschien kan je wel
moderne kernels voor je distro vinden bij RH.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl