[linux] Re: sata en RH avanced server 2.1

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Mrt 10 12:16:47 CET 2005

On Thursday 10 March 2005 12:02, Daniel C. von Asmuth wrote:
> Aldus schreef Kuipers, Onno op Thu, Mar 10, 2005 at 11:57:08AM +0100:
[...]
> Ja. (dat is het beste; bij voorkeur met RAID)

Tja het prijsverschil tussen SATA en SCSI is enkele tientjes tot een paar
honderd euro. Daarop draait een programma waar twee ordes van grootte meer
voor is betaald (als het niet meer is). En van dat programma is de hele
business afhankelijk wat nog weer enkele ordes van grootte meer geld waard
is. Met zo'n redenatie is de keuze heel snel gemaakt, lijkt mij.

(ik ging er even van uit dat ze bij Onno MFG/Pro gebruiken, dacht mij dat te
kunnen herinneren. Als ze geen programma gebruiken waar je gemakkelijk een
mooie auto voor kan kopen dat slaat het natuurlijk nergens op...)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl