[linux] Re: sata en RH avanced server 2.1

Kuipers, Onno Onno.Kuipers op frijado.nl
Do Mrt 10 12:37:11 CET 2005

Tja het prijsverschil tussen SATA en SCSI is enkele tientjes tot een
paar
honderd euro. Daarop draait een programma waar twee ordes van grootte
meer
voor is betaald (als het niet meer is). En van dat programma is de hele
business afhankelijk wat nog weer enkele ordes van grootte meer geld
waard
is. Met zo'n redenatie is de keuze heel snel gemaakt, lijkt mij.

(ik ging er even van uit dat ze bij Onno MFG/Pro gebruiken, dacht mij
dat te
kunnen herinneren. Als ze geen programma gebruiken waar je gemakkelijk
een
mooie auto voor kan kopen dat slaat het natuurlijk nergens op...)

Je hebt een goed geheugen Jelle!

Toch maar scsi dan...