[linux] Niet afleverende Postfix

Do Mrt 10 17:55:48 CET 2005

Sinds enige tijd levert Postfix niet af, en krijg ik ( zoals nu) de post
alleen de deur maar uit via webmail.
Heb al een aantal keren mijn configuratie nagelopen met yast, maar
iedere keer zonder resultaat.

Een voorbeeld uit een teruggekregen bericht:
===
     The Postfix program

<van.Zonneveld op tiscali.be>: Host or domain name not found. Name service
error
    for name=smtp.xs4all.nl type=MX: Host not found, try again
===

Was 3-2 verzonden, en kwam afgelopen di (dus 8-2) terug.
Vergelijkbare fouten kreeg ik voor de nllgg-server, voor Roeland, enz.
Iemand een suggestie waar ik moet zoeken?

bvhd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl