[linux] Re: quote-gedrag

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Mrt 11 21:01:10 CET 2005

On Friday 11 March 2005 19:35, Folkert van Heusden wrote:
> In dat geval:
> - de statistieken zijn (volledig, er is nog veel meer!) dagelijks
>   bijgewerkt te vinden op: http://keetweej.vanheusden.com/linuxnllggnl.txt
> - het programma om e.e.a. te maken staat op
> http://www.vanheusden.com/mboxstats/

Het is een geinig programma, dat moet ik je nageven. Maar had je er niet
gewoon een linkje naar kunnen posten in plaats van een tabelletje er uit
lichten en daar een oordeel over te geven?
Of was dit gewoon een vrijdagmiddag troll?

Persoonlijk vond ik dat tabelletje waar het Instituut in genoemd werd veel
interessanter. Dat kan ik weer gebruiken om de financiering voor volgende
jaren rond te krijgen ;-)

Kunnen we nou binnenkort ook van Hans een taalkundige analyse verwachten over
het verkeer alhier?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra