[linux] Re: quote-gedrag

J. mailing-lists op xs4all.nl
Vr Mrt 11 22:08:32 CET 2005

On Fri, 11 Mar 2005, Folkert van Heusden wrote:

> In dat geval:
> - de statistieken zijn (volledig, er is nog veel meer!)

Inderdaad lekker dat je nu google terug gevonden wordt als:
Spammiest writer: < address op ...nl >

Folkert 't is een leuk idee maar zou je wel ff rekening willen houden
met het feit dat jij nu een keuze maakt voor mij ? Ik heb me ingeschreven
op deze lijst onder de voorwaarden van de NLLGG niet jou voorwaarden, wat
die ook mogen zijn.

Je zou 't moeten kunnen begrijpen omdat je op je eigen pagina ook niet
zomaar je e-mail adres neer zet maar het als foto weergeeft terwijl je wel
zomaar alle e-mail adressen van mensen op deze lijst ff het net dumpt.

Kan niet iemand van 't nllgg bestuur/beheer hier zijn oordeel over geven
? Dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik een afgewogen keuze maken. Nu
kan ik dat niet.

Dus moderators / lijst beheerders, laat ff wat weten..

> dagelijks bijgewerkt te vinden

Tja, waar komt die spam toch vandaan ??

Kan iemand mischien de inschrijf webpagina voor de nllgg lijst
updaten. Toekomstige gebruikers van de lijst moeten weten dat ze continu
beoordeeld worden op hun schrijfgedrag en dat die resultaten met
be/veroordeling op het internet word geplaatst.

Lijkt me wel zo correct.

> Folkert van Heusden

J.