[linux] Re: een error met een cdtje kopieeren met k3b

Harold Knibbe ha.knibbe op hccnet.nl
Vr Mrt 11 23:20:18 CET 2005

Op vr 11-03-2005, om 22:53 schreef Jelle Boomstra:

> dat is wel heel erg lang. Is het cd-tje niet gekrast? heb je dit met alle
> cd's?

Ja ik heb het al een tijdje en ik heb het met alle cdtjes.

> dat was de uiteindelijke fout in je logs geloof ik. Kan je wel een data-cd
> branden?

>  Ja volgens mij heb ik dat ook een keer geprobeerd en dat doet 't wel.
Ik kan het voor de zekerheid nog een keer proberen.
Sorry maar het probleem speelt al een tijdje maar ik wil het nu graag
opgelost hebben dus begin ik weer aan deze klus.
> Want je hebt al eerder problemen gemeld met je cd-speler, maar ik
> weet niet meer of dat nu uiteindelijk wel goedgekomen is.

Ja dat klopt dat ging toen over de DMA-mode, die heb ik toen in een
script allemaal op "on" gezet.
Het afspelen van DVD's gaat nu heel goed.

--
Met vriendelijke groeten,

Harold Knibbe
Suse 9.0