[linux] Re: cdrecord herkent mijn brander niet goed

Di Mrt 15 09:01:43 CET 2005

On Tue, Mar 15, 2005 at 08:36:39AM +0100, Cecil Westerhof wrote:

> Ik heb op meerdere systemen SUSE geïnstalleerd en er eigenlijk geen
> problemen mee. Ik weet niet wat jij precies bedoeld met 'eigen
> standaarden', misschien dat daar iets aan de hand is.

die richting ging het ook op met Jens A.

zelf heb ik zoiets van: ok, de kernel bevalt me niet van SUSE. vervelend
met alsa-gedoe. dus maak ik er zelf wel een. consequentie is dan ook dat
er mogelijkerwijs andere zaken niet (meer) kunnen/willen werken.

het is ook maar net hoe je er in zit. zie ook bijvoorbeeld laatst een
reactie van iemand die SUSE maar niks vond want DVDs kon je niet
afspelen, blah blah. en met <insert geweldige distributie here> werkte
het wel.

en dat <xxx> er niet bij zat bij die <insert geweldige distributie here>
was geen probleem, gewoon even installeren. zo gebeurd.

ik heb 'm maar verteld dat het werkend maken van het DVD gebeuren onder
SUSE je 5 minuten kost, inclusief het zetten van de koffie...
net zo moeilijk als een andere rpm installeren (niet moeilijk dus)

anyways, iedere zijn keus. hetzij MDK, hetzij Debian, RH of SUSE of wat
ik allemaal hier vergeten ben (dat zijn er nog veel meer). ook wij
hebben de keus gemaakt om bepaalde sets niet te supporten op grond van
bepaalde ellende. niks mis mee.

--
http://www.linux-it.nl