[linux] Re: cdrecord herkent mijn brander niet goed

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Mrt 15 08:36:39 CET 2005

Op di, 15-03-2005 te 01:15 +0100, schreef Robert M. Stockmann:
> Tja het zal wel aan mij liggen, maar elke poging die ik hier thuis heb
> gedaan om SuSE fatsoenlijk aan de praat te kijgen, volgens mijn eigen
> standaarden, zijn jammerlijk gefaald. Elke keer probeer ik weer of die
> nieuwere SuSe het wel goed doet, maar op de een of andere manier is het
> altijd net niet helemaal ok hier. Ik heb geen flauw idee waarom
> eigenlijk.

Ik heb op meerdere systemen SUSE geïnstalleerd en er eigenlijk geen
problemen mee. Ik weet niet wat jij precies bedoeld met 'eigen
standaarden', misschien dat daar iets aan de hand is.

> Als ik dan meerdere postings voorbij zie komen , over brand problemen,
> waar zeer opmerkelijk dan ook vermeld wordt dat het SuSE 9.x betreft,
> kun je je voorstellen wat ik er van denk.

Wat de andere postings betreft weet ik niet, maar in mijn geval moest
bij het branden aan het device 'ATA:' worden toegevoegd en toen ging het
als een speer. Dus in mijn geval lag het niet aan SUSE, maar aan het
feit dat mijn CD-brander op IDE zat i.p.v. op SCSI.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>