[linux] Re: cdrecord herkent mijn brander niet goed

Wo Mrt 16 09:15:27 CET 2005

On Wed, Mar 16, 2005 at 02:36:47AM +0100, Robert M. Stockmann wrote:
> Ik wilde OSS DVD graag op SuSE draaien, maar SuSE heeft haar Linux achtig
> systeem blijkbaar zodanig gewijzigd, dat zelfs  Jörg Schilling, de auteur
> van cdrtools, zijn klachten over SuSE naar buiten gebracht heeft :
>
> http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0408.1/0719.html

over JS kan ik ook wel een boekje open trekken, als je dat wil. Probeer
maar eens te betalen voor zijn product. Gaat ook niet. Er wordt niet
eens op gereageerd, ook niet na 7 (zeven) verzoeken.

Overigens, als ik die thread zo lees dan is _mijn_ reactie: JS moet niet
zeuren. Alleen de opmerking dat de cdrecord variant 'defective' is geeft
me het gevoel dat hij beter niet aan mijn auto kan sleutelen. "Hij doet
het wel, maar het is stuk". Leuk voor je rekening.

Vraag blijft wat jouw persoonlijke redenen zijn om af te stappen van de
werkende situatie naar jouw eigen OSS DVD setup.  Ik bedoel: wat werkt
er niet aan mijn SUSE setup wat bij jou nu wel werkt ? (ik bak ook DVD's
en CDs hier out of the box).

--
http://www.linux-it.nl