[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Do Mrt 17 21:41:26 CET 2005

On Thursday 17 March 2005 21:20, Folkert van Heusden wrote:

> Giro 3272877, maareh als jij vanaf een Duitse rekening mij 'n cent gaat
> overmaken, gaat me dat niet grof centen kosten?

nee hoor, ik heb een NL girorekening, en Girotel. Bedrag is al onderweg. Je
weet dan dus ook nog dat ik ingelogd moet zijn en een TAN-code gebruikt moet
hebben. Overigens is het @-je in mijn e-mailadres veranderd in een ?

In theorie moet het overmaken van geld binnen Europa kosteloos zijn, al zijn
daar, geloof ik, wel grenzen aan. Bovendien kun je een betaling die je geld
gaat kosten gewoon weigeren, en dan heb je toch de key-ID en het e-mailadres.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11