[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

Mendel Mobach mendel op mobach.nl
Do Mrt 17 23:39:42 CET 2005

On Thursday 17 March 2005 21:39, Folkert van Heusden wrote:

> Hmmm ok, wel logisch eigenlijk.
>
> Maar heeft iemand wat af te fakkelen over dit bank-als-ttp idee? Ik
> denk dat het wel perfect is.
Neej hoor, dit gaat je helemaal geen cent kosten. En vermoedelijk de andere
kant ook niks. Gewoon via IBAN/BIC overmaken en SHA als betalingsmethode
opgeven. (bij de postbank even gratis analoge formulieren bestellen) en het
werkt heerlijk :-)

MVGRMM(F) - ervaring...

--
Mendel Mobach aka BugBlue - mendel op mobach.nl - laime op megabot.nl
ne2000 - 2 ~ 8 aug 2005 :: WhatTheHack 28~31 Juli 2005