[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Vr Mrt 18 11:45:13 CET 2005

> Maar waarom is dat dan zo onveilig?  Volgens mij is de KPN die deze gegevens
> allemaal an elkaar kan knopen en er iets zinnings over zeggen. Switchpoint is
> natuurlijk even duister als zijn klanten, maar volgens mij is er met
> machitiginen veel mogelijk qua terugdraaien etc.
> Welke weeffouten zie ik (of ziet de kpn) hier over het hoofd? (behalve dat het
> misbruik van een monopolie-positie is).

Wat nu als mijn buurman mijn wep-encryptie kraakt (wifi) en via mijn ip-adres
dus via mijn telefoonlijn (adsl) transacties gaat verrichten...

Folkert van Heusden

Auto te koop! Zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |