[linux] Re: PDF document editten met Acrobat 7

Vr Mrt 18 12:57:32 CET 2005

On Fri, Mar 18, 2005 at 11:47:32AM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Met acrobat 7 moet je in principe PDF documenten kunnen editten. Nu heb
> ik een grafisch bureau een PDF-document voor mijn visitekaartjes laten
> maken. Ik wil daar een paar kleine wijzigingen in doorvoeren, maar dit
> lukt niet.
> Ik heb even naar mijn PDF document gekeken. De volgende dingen staan op
> not allowed:
>          Document Assembly
>          Commenting
>          Signing
>          Creation of Template Pages
>          Submitting Forms

Je zou dit kunnen omzeilen door de nodige functies zelf te implementeren
in XPDF. De normale manier is om de auteur van het PDF document te
verzoeken deze verborgen funkties te permitteren (als die over de enigs-
zins prijzige software van Adobe beschikt).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth