[linux] Iemand de Aldi scanner (microtek Scanmaker 6100) linux-werkend?

Zo Mrt 20 14:09:20 CET 2005

Heb afgelopen week de Aldi scanner aangeschaft, en ben daar niet veel
verder mee gekomen.  Onder Yast wordt gezien dat het een Microtek USB
scanner is, maar daar wordt verder niks mee gedaan. (Onder "manual
configuration kreeg ik toch de herkenning Microtek USB scanner, maar dan
op "next" klikkend kreeg ik twee lege kolommen vendor en model, en daar
hield het mee op.
Zelf geprobeerd met een insmod microtek.ko, en dat gaf een belovende
lsmod| grep micro
microtek                7552  0
scsi_mod              110284  5 microtek,sg,st,sd_mod,sr_mod
usbcore               103644  7 microtek,usbserial,ehci_hcd,uhci_hcd,ohci_hcd

maar daar bleef het bij. Uitvoering van xsane eindigde met "no devices
available".

Misschien is iemand anders verder gekomen, of ziet weer iemand anders dat
ik nog iets anders had moeten proberen?

bvhd
-W-
Julien Michielsen