[linux] Re: subtitles en linuxfilms?

Ronald S. Bultje rbultje op ronald.bitfreak.net
Zo Mrt 20 14:23:57 CET 2005

Hoi Hans,

On Sun, 2005-03-20 at 13:23, Hans Paijmans wrote:

> Geen van twee"en levert subtitles op...

Dan heb je waarschijnlijk een versie die nog geen subtitles ondersteunt!
Welke versie van Totem, welke backend en welke versie van de backend
(dit staat allemaal in de about dialog) gebruik je? Ik gebruik Totem 1.0
en GStreamer 0.8.9. Met een recente versie van de Xine backend zou het
ook moeten werken.

Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje op ronald.bitfreak.net>