[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Mrt 21 12:18:59 CET 2005

On Fri 18 Mar 2005, Folkert van Heusden wrote:

> [ kpn switchpoint ]

> Maar dat is nu juist het punt: ze gaan over dezelfde fysieke lijn, daarmee
> wordt de koppeling gemaakt tussen je ip-adres en je telefoonnummer.

Maar alleen als je ADSL van KPN hebt, want KPN geeft blijkbaar die info
door aan switchpoint. Nog een reden waarom ik geen KPN ADSL wil.
(Ik heb destijds gemaild met switchpoint met de vraag of dit ook zou
werken met b.v. een BBned aansluiting, en dat was dus niet het geval.)

Paul Slootman