[linux] Re: pgp/gpg signen zonder face-to-face ontmoeten oplossing - nieuw idee!

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Vr Mrt 18 11:02:26 CET 2005

> In feite weet je dat zelfs niet als je iemand face to face ontmoet. De enige
> meerwaarde is dat je kunt vaststellen dat hij op zijn pasfoto lijkt.

Precies!
Ik bedoel: what about een-eige tweelingen?

> Nee, ook dat lukt alleen als je iemand zijn toegangscodes weet te ontfutselen,
> ze zijn gewoon erg goed in "social engineering". Overigens heeft Folkert zijn
> rekeningnummer natuurlijk niet publiek rondgestuurd, maar gewoon via e-mail
> aan mij.

Eigenlijk was dat wel naar de mailinglist :-)
Maar op de rekening in kwestie staat practisch geen geld en ook de kredietlimiet
is zodanig dat het plunderen van m'n rekening me nog geen halve slapeloze nacht
zal bezorgen.

Folkert van Heusden

Auto te koop! Zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden!
|UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)|
|a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See    |
|http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature list. |