[linux] Re: nieuwe installatie .. zonder floppen .. mislukt

Za Mrt 26 11:37:40 CET 2005

On Sat, Mar 26, 2005 at 07:45:55AM +0100, Julien Michielsen wrote:
> growisofs -Z /dev/hdc -b boot/bootdsk1 ./  (met de dvd-schrijver onder
> /dev/hdc)
>
> mislukte echter, vanwege
>
> :-( unable to open64("/dev/hdc",O_RDONLY): No such device or address

eerst een iso makewn die booten wil. dat kan je doen door de dvd9 te
strippen van de spullen die je niet nodig hebt.

als de iso af is, moet je 'm wegkladden met

growisofs -Z /dev/hdc=boot.iso

ik zoau trouwnes de DVD iso gewoon 100% intact laten en je DVD9
gebruiken om 'm te bakken.

--
http://www.linux-it.nl