[linux] Re: iso-file mounten?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Mrt 27 20:29:31 CEST 2005

On Sunday 27 March 2005 19:37, Hans Paijmans wrote:
> Dat verplaatst de vraag dus eigenlijk van 'hoe mount ik een iso-file
> onder linux' naar 'hoe maak ik van een namaak-iso een echte iso...'

Ik kan mij heel vaag iets herinneren dat alcohol een soort bin/cue formaat
gebruikt. Maar de snelste manier zou waarschijnlijk zijn om via
te-veel-alcohol een cd te bakken en die te dumpen naar een iso. Als je een
cdrw neemt kost het je geen cd. Maar het is zeker omslachtig ja. En al die
moeite omdat te-veel-alcohol zo graag wil dat je zijn programma gebruikt.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl