[linux] Re: iso-file mounten?

Zo Mrt 27 20:31:06 CEST 2005

On Sun, Mar 27, 2005 at 07:29:31PM +0100, Jelle Boomstra wrote:
> Ik kan mij heel vaag iets herinneren dat alcohol een soort bin/cue formaat
> gebruikt. Maar de snelste manier zou waarschijnlijk zijn om via
> te-veel-alcohol een cd te bakken en die te dumpen naar een iso. Als je een

en dan hebben we nog bin2iso natuurlijk. een programma dat alle
nutteloze data van een *.bin file afhaalt.

bin2iso V1.9b - Converts RAW format (.bin) files to ISO/WAV format
               Bob Doiron, ICQ#280251

Check for updates at http://users.andara.com/~doiron

Usage: bin2iso <cuefile> [<output dir>] [-[a]wg] [-t XX] [-i] [-nob]
or   : bin2iso <cuefile> -c <binfile>

verder is het natuurlijk goed om de mensen die dit soort stupide formats
verzinnen, openlijk te beledigen, wijzend op het gebrenk aan enige vorm
van verstand uiteraard ;-)

en nu.... CSI

--
http://www.linux-it.nl