[linux] Re: iso-file mounten?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Mrt 27 20:42:01 CEST 2005

On Sunday 27 March 2005 20:31, Roeland Th. Jansen wrote:
> verder is het natuurlijk goed om de mensen die dit soort stupide formats
> verzinnen, openlijk te beledigen, wijzend op het gebrenk aan enige vorm
> van verstand uiteraard ;-)

Interessante quote ;-)
Helaas sta je dan tegen een heel groot leger te schreeuwen dat graag via zulke
truuken marktaandeel probeert te veroveren. Het is net als met spam of 419
scams, enkele lukt het en veroveren daarmee de hoofdprijs, en direct onstaat
een rij van bedrijven/mensen die hetzelfde truukje willen uitproberen. NATD,
NMP (niets aan te doen, niet mijn probleem).

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl