[linux] Re: Linux support van hardware leveranciers

Di Mrt 29 22:25:44 CEST 2005

On Tue, Mar 29, 2005 at 09:40:20PM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Zelfs met van te voren vragen heb je weinig zekerheid met leveranciers
> van hardware bij het gebruik van Linux. Ik had een iets duurdere kaart

Ik heb dezelfde ervaringen opgedaan met *alle* besturingssystemen. De
grootste problemen ervaar ik met de ondersteuning Microsoft Windows door
leveranciers die beweren dat ze Windows ondersteunen. Linux wordt goed
ondersteund door L.B. Torvalds en consorten.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth