[linux] Re: Linux support van hardware leveranciers

Wo Mrt 30 15:24:21 CEST 2005

On Tue, 29 Mar 2005, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Ik heb dezelfde ervaringen opgedaan met *alle* besturingssystemen. De
> grootste problemen ervaar ik met de ondersteuning Microsoft Windows door
> leveranciers die beweren dat ze Windows ondersteunen. Linux wordt goed
> ondersteund door L.B. Torvalds en consorten.

De winkel waar ik vaak heenga geeft een week lang het recht de spullen
terug te brengen. Dat geeft een geruststellend gevoel. Ik ga dan naar
Mycom, maar veel winkels geven tegenwoordig dat recht terug te brengen.
Bij de een krijg je direct je geld terug, bij de ander recht om te ruilen.
Voor wat betreft de "zekerheid met leveranciers van hardware bij het
gebruik van Linux" denk ik dat ook hier de wijsheid van Cruyff (ieder
foordeel hep ze nadeel) zijn kern fan waarheid hept.
-W-
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl