[linux] Re: cross-machine mounts

Ma mei 2 14:33:45 CEST 2005

Aldus schreef Gerard op Sun, May 01, 2005 at 10:29:40PM +0200:

> CVS en SVN zijn overwogen, maar in dit geval niet echt relevant. Dat soort
> dingen zijn grappig voor users thuis -> opslag server, maar lijken niet
> echt toepasbaar in dev server -> produktie server. Bovendien moet er nog
> Het moet er zo uit gaan zien; de developer logged in, locked een aantal
> files en/of tables en werkt we aan. Na de wijzigingen geeft ie online
> aan dat de wijziging compleet is en wordt de hele boel gesynced met een
> staging server. Op de staging zitten zo'n 1000 test users die ook
> melding krijgen van de wijziging. Als deze getest is en goed bevonden
> [...]

Zo te lezen gaat het niet om versiebeheer (daarvoor kun je gangbare
pakketten gebruiken), maar over deployment.

Via Google heb ik een programma (WeDeS) gevonden, maar de alpha versie
dateert van 2003 en sindsdien geen updates meer.

http://adamoto.sourceforge.net/ is niet precies wat je zoekt...

http://www.deerfield.com/products/hfnetchkpro-linux/ kost geld....

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asdmuth

--
	Zaliger de Doden te gedenken dan zelf herdacht te worden.