[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Di mei 3 10:30:19 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Dit moeten Linux bakken zijn?

Er zijn wat SSH wormen en op dit soort rapporten krijg je vaak een
antwoord met korte beschrijving van de abuse desks. En overal waar ik
rapporten van kreeg waren het linux machines.

Zie ook: http://dev.gentoo.org/~krispykringle/sshnotes.txt

Hugo.