[linux] Re: Sendmail geeft "service unavailable"

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do mei 5 21:18:07 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>je bSMTP stuff wordt niet naar zo'n inbelding gestuurd (omdat je een
>ander IP address hebt) - je logt even in om te kijken welke mail er
>klaar staat. ik begrijp het nog steeds niet, behalve dan dat het een
>gevoelskwestie is. ik kan niks anders verzinnen nee ;-)

Mail is het punt niet - het gaat om news. Maar goed, ik zal (ooit...) suck
wel eens op een testsysteem installeren en kijken hoe het werkt. Als dat
bevalt ga ik over, want het heeft wel als voordeel dat ik lokaal een website
kan hosten onder een naam i.p.v. alleen onder een IP adres (en dus ook
experimenteren met eigen scripts en binaries, iets dat xs4all niet goed vind
bij een standaardaccount).

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html