[linux] Re: Debian Sarge met kernel 2.4.26 en RAID controller

Do mei 5 21:40:51 CEST 2005

On Thu, May 05, 2005 at 09:19:35PM +0200, Ton Boelens wrote:
> Ik heb een computer met een RAID Controller met IT8212 chipset. Nu sta
> ik voor de uitdaging een bootdiskette (t.b.v. installatie) te maken voor
> Debian Sarge met hierop een module of kernel die die RAID-controller
> ondersteunt.

scoor een live cd die recent is wat bebaseerd is op debian. denk aan
knoppix, (k)ubuntu etc en kijken of die met zo'n 2.4 kernel die RAID
ziet. zo ja, ff uitzoeken welke module ervoor gebruikt wordt.

> Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

nee dat niet. wel met andere distributies die modernere kernels
gebruiken.

--
http://www.linux-it.nl