[linux] Re: Debian Sarge met kernel 2.4.26 en RAID controller

Ton Boelens ton.boelens op home.nl
Vr mei 6 06:58:27 CEST 2005

On Thu, May 05, 2005 at 09:40:51PM +0200, Roeland Th. Jansen wrote:

> scoor een live cd die recent is wat bebaseerd is op debian. denk aan
> knoppix, (k)ubuntu etc en kijken of die met zo'n 2.4 kernel die RAID
> ziet. zo ja, ff uitzoeken welke module ervoor gebruikt wordt.

Omdat het hier gaat om een pc met een oude bios, kan ik niet opstarten
met ISOLINUX en dus ook niet met een life-cd.

Ik had de OP gestuurd, om erachter te komen of iemand anders al had
ontdekt welke module je hiervoor kunt gebruiken.

> nee dat niet. wel met andere distributies die modernere kernels
> gebruiken.

Debian Sarge kan ook met de 2.6.x kernel werken, dus dat is het probleem
niet.

Groetjes,

Ton

--