[linux] Re: Sendmail geeft "service unavailable"

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Vr mei 6 19:44:47 CEST 2005

Paul Slootman wrote:

>was ook alweer het emailadres waar de uucp news robot achter zit?)

Bedoel je autofeed op xs4all.nl? Xs4all zegt trouwens geen nieuwe uucp
systemen meer te ondersteunen, al is daar misschien wel onderuit te
komen als je daar wat mensen kent. Even op xs4all.uucp informeren
kan helpen.

>Wat ik wel mooi vind van uucp is ook de betrouwbaarheid: het komt over
>of niet, dan blijft het gewoon in de queue staan. Daarnaast ken ik een
>uucp systeem dat al minimaal 7 jaar zonder enig vorm van beheer "gewoon"
>blijft werken.

Yep, de enige reden om mijn systeem aan te passen is dat veel andere dingen
niet meer goed werken op een kernel 2.0/libc5 systeem, zoals moderne
browsers.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html