[linux] Re: kde instellingen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma mei 9 14:24:55 CEST 2005

Op ma, 09-05-2005 te 12:49 +0200, schreef Hugo van der Kooij:
> Ik meende dat die desktops bij het afsluiten van de sessie de mogelijkheid
> hebben de huidige instellingen als standaard te bewaren. Vereiste
> natuurlijk wel schrijfrechten in de locatie waar Roeland op wees.

Is o.a. afhankelijk van de instellingen. Bij mij krijg je dit niet en
moet je apart aangeven dat je de sessie wilt opslaan. (Dit is trouwens
precies zoals ik wil.) Om dit te doen kun je (o.a.) op <Alt>+<F1>
drukken en dan op 'sessie opslaan' klikken. (Er vanuit gaande dat je de
Nederlandse versie van KDE gebruikt.)

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>