[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Di mei 10 10:04:58 CEST 2005

On Mon, May 09, 2005 at 11:58:13PM +0200, Hans Rood wrote:
> wel eens wat terug willen doen. Waar stuur ik mijn abuse-rapport
> naartoe? Wanneer stuur je een rapport? Al bij één inlogpoging of pas
> als de indringer in al je logfiles voorkomt?

om te voorkomen dat indringers melden een dagtaak wordt, block ik het al
op de firewall. Ben ik echt de enige die bijna nooit ssh pogingen ziet ?

(ik wil mijn tijd trouwens niet verdoen met het melden aan zwarte gaten)

--
http://www.linux-it.nl