[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Di mei 10 10:53:31 CEST 2005

On Tue, May 10, 2005 at 10:47:25AM +0200, Raymond A. Meijer wrote:
> Goed punt, maar mijn ervaring is tot nu toe dat het vanzelf stopt, meestal
> binnen enkele uren. Voor mij heeft het dus weinig zin om er acteraan te gaan.
>
> Als er 10% van de bandbreedte opgeslurpt wordt is het een ander verhaal..

dan nog moet je je afvragen hoe ernstig dat is. 10% van 6 Mbit en een
klein beetje antwoord in je upload is niet iets waar je last van hebt.

zie o.a.

http://grobbebol.xs4all.nl/p653_1.html (LAN)
http://grobbebol.xs4all.nl/p653_4.html (WAN)

In mijn optiek is het allemaal geweldig en interessant dat we weten wie
er aan de deur klopt, maar ik persoonlijk heb wel meer te doen dan de
logs dagelijks analyseren op dit soort gevalletjes.

--
http://www.linux-it.nl