[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Raymond A. Meijer raymond op psytrance.org
Di mei 10 12:17:36 CEST 2005

On Tue, 10 May 2005, 11:44, Roeland Th. Jansen wrote:

> wake me up. welke limiet ?

Colocatieserver..

Een tijd geleden had ik op een server een IP dat alle websites op die server
aan het binnenhalen was met een snelle verbinding en veel connecties. Zoveel
dat Apache bijna 100% geheugen en CPU opvrat...

Binnen een paar uur 100-en MBs verliezen aan zo'n idioot hakt er wel in bij
een 30GB-limiet ;)

Ray

--
You cannot discover new oceans unless