[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di mei 10 12:23:19 CEST 2005

On Tue 10 May 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> wake me up. welke limiet ?

Vermoedelijk je bandbreedte limiet op je ADSL lijn?
Niet iedereen heeft een xs4all lijn met (expliciet) onbeperkt data
verkeer(*). Moet je eens voor de gein lijken wat voor 'n limieten in
Duitsland gangbaar zijn, en wat je voor elke GB extra mag bijbetalen...

(*) Ik had een 512/256kb lijn van Cistron over BBned (was het snelste
dat mogelijk was op mijn 4km afstand vanaf de centrale; data limiet was
10GB per maand. Een niet onaanzienlijk deel daarvan ging op aan
virussen, spam enz.  Ik heb nu een 2Mb lijn van babyxl, die doen minder
moeilijk over langere afstanden.

Paul Slootman