[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Di mei 10 13:58:36 CEST 2005

On Tue, May 10, 2005 at 01:41:04PM +0200, Paul Slootman wrote:
> Het is gewoon zo: BBned weigert botweg zelfs maar te proberen meer van
> 512/256kb te doen over 3km. Als je 2999m vanaf de centrale woont, dan
> kun je probleemloos 8Mbit aanvragen...  Babyxl kijkt gewoon wat er
> technisch haalbaar is.

Aandere aanbieders doen dat ook en maken een risico-analyse en bedenken
dat op 3km afstand van de centrale 8 Mbit aanbieden niet echt zinnig is.
Daarnaast hebben aanbieders vaak een bepertkte hoeveelheid profiles. Ook
zi zou bijvoorbeeld gewoon 4M/1M willen zien. ipv wat ik nu heb (fast
ADSL) voor een prijs die daarbij hoort/past. Er zijn alleen veel teveel
variabelen die je niet opzij moet schuiven. Sommigen doen dat wel, met
alle gevolgen van dien.

Als er nog 4 man in jouw kabel zover weg zitten dan ligt jouw snelheid
op straat als je mazzel hebt. als je pech hebt, gaat je verbinding er
steeds af. Nog steeds blij dan dat het geleverd is ? Moet je dan eens
proberen over te gaan naar een andere ADSL leverancier. Alvast succes.
4 maanden geen internet kan zomaar "normaal" zijn.....

Tweakdsl op 2400m vd centrale. met 8/1. leuk he ? Ja, fijn dat het
geleverd wordt. En het lukkige is dat je niet kunt stellen dat nu
iedereen op die afstand pech heeft. Ook met KPN kan je pech hebben. Stel
dat je in een appartementenconplex woont en 80% heeft ADSL. Je schrikt
van de sh*t op de kabels. En fast ADSL is niet haalbaar. 300m verderop
wel weer, maar dat is een enkel huis.

't is precies wat Jelle ook zegt: je hebt geen zak aan die
marketingfiguren die alleen willen verkopen en de shit aan een ander
over willen laten.

--
http://www.linux-it.nl