[linux] Re: Gebruiker waarmee men via ssh probeert in te loggen

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di mei 10 14:31:55 CEST 2005

On Tuesday 10 May 2005 14:02, Roeland Th. Jansen wrote:
> Uiteindelijk de copperjet troep langs de kant van de weg gezet en een
> fatsoenlijk modem neergezet. Scheelde zowel in snelheid als stabiliteit.

wat maakt het nou uit of er connexant accesrunner in zit (met hasbani
webserver ja:) of een connexant accesrunner met hasbani webserver interfeest!

> Nu liep cistron ook via BBNed, dus hoe dat allemaal geregeld is.. geen
> idee.

Ik gebruik ook het bbnet netwerk via demon, en daar heb ik weining klachten
over. Nu moet ik wel toegeven dat ik voordat ik mijn dns direct naar de
rootservers verwees ik soms wat dns problemen had (domain not found etc).
Maar of dat naan mijzelf lag of aan bb of aan demon, geen flauw idee.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl