[linux] Re: gcc downgraden op FC3

Do mei 12 16:33:39 CEST 2005

On Thu, May 12, 2005 at 02:13:03PM +0100, Cor Lem wrote:
> http://archive.linuxfromscratch.org/blfs-museum/1.0/BLFS-BOOK-1.0-HTML/general/gcc2.html
>

> Ik vermoed dat jij waarschijnlijk volgens dezelfde methode 3.3.2-1 moet
> kunnen instaleren van source, of t met rpm kan durf ik niet te zeggen ...

bij embedded aplicaties worden vaak andere compilers gebruikt. kijk eens
hoe de toolchain van de tomtomgo bijvoorbeeld op je systeem gezet moet
worden; zo kun je een andere versie van gcc eigenlijk als 'cross
compiler' zien. daar is zat over te vinden.

(cross compileren is hier voor de TTGO bijvoorbeeld een fluitje van een
cent)

--
http://www.linux-it.nl