[linux] Re: gcc downgraden op FC3

Do mei 12 20:18:49 CEST 2005

On Thu, 12 May 2005, Robert M. Stockmann wrote:

> Tja, ik geloof dat iemand de compiler van FC1 op z'n machine moest
> hebben draaien. renamen naar gccfc1 en draaien maar zou ik zeggen.

Wellicht kan Diederick ons vertellen WAAROM de downgrade gewenst is? Tot
op heden heb ik een hoop gefilosofeer gehoord maar geen reden waarom de
wens bestaat. (Van een noodzaak heb ik zelfs nog niets gezien.)

Ik denk dat we Diederick eerst maar eens de tijd moeten geven om de waarom
vraag te beantwoorden. Dat het iets ingewikkelder is zal nu wel duidelijk
zijn uit alle berichten.

Hugo.