[linux] Re: het approven van mail op de lists en andere bounce stuff.

Ma mei 16 15:33:08 CEST 2005

On Mon, May 16, 2005 at 03:22:20PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:
> Maf. Mailman pakt zelf de bounces op. Je kan zelf opgeven hoeveel bounces
> nodig zijn om iemand uit te schrijven of alleen email toezending te
> stoppen.
>
> Lijkt me toch wel iets wat ecartis ook MOET kunnen. Anders is ecartis toch
> niet de juiste tool voor de job.

dat doet ecartis ook wel hoor. stel dat je 3 dagen bounces moet krijgen
voordat iemand unsubscribed wordt. op zich geen probleem, totdat iemand
een thread opent over iets interessant wat dagelijks toentalle bounces
produceert.....

daarnaast probeer ik duidelijk te maken dat mensen zelf verantwoordelijk
zijn voor hun mailbox, aanmeldingen en posts niet een of ander stuk
software.

--
http://www.linux-it.nl