[linux] Re: het approven van mail op de lists en andere bounce stuff.

Ma mei 16 15:22:20 CEST 2005

On Mon, 16 May 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> de bounces krijg ikzelf, niet de afzender.

Maf. Mailman pakt zelf de bounces op. Je kan zelf opgeven hoeveel bounces
nodig zijn om iemand uit te schrijven of alleen email toezending te
stoppen.

Lijkt me toch wel iets wat ecartis ook MOET kunnen. Anders is ecartis toch
niet de juiste tool voor de job.

Hugo.