[linux] Re: deskjet not detected onder cups

Di mei 17 23:04:27 CEST 2005

On Tue, 17 May 2005, Hans Paijmans wrote:

> Opeens doet mijn deskjet 5100 USB het niet meer en wordt bij herinstallatie
> ook niet meer automatisch ontdekt. Oder Windows werkt hij wel. Waar zou ik
> naar moeten kijken?

Spoor volgen? Kijk eens wat je in je message file kan zien. En wat zag
je voorheen toen het wel werkte?

Wat heb je gewijzigd? En dat kan van alles zijn tussen 2 reboots in wat nu
pas merkbaar is. Ik vermoed tenminste dat je wel een reboot hebt gedaan
ergens.

Hugo.