[linux] Re: Linken naar libraries

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo mei 18 08:49:03 CEST 2005

Johan Wevers <johanw op vulcan.xs4all.nl> scribbled on Tuesday, 17 May 2005
23:45:

> Dat zou ik zelf nooit zo doen want dit vraagt om de problemen
> die je nu meldt. Als je de Slackware source disks hebt zou ik
> daar de buildscripts van OpenSSL opzoeken, de source van
> openssl-0.9.7g ophalen en met die buildscripts (eventueel
> licht aangepast als je toch bezig bent, bv. voor CPU type)
> een nieuw packet maken. Daarna met pkgtool openssl-0.9.7e
> verwijderen en openssl-0.9.7g installeren.

Aha.. Dat had ik me nog niet zo bedacht. Da's een veel beter idee ;-).

> BTW, zitten er nog spactaculaire verbeteringen in 0.9.7g? Ik
> draai zelf nog op openssl-0.9.7d, die bij Slackware 10.0 zat.

Bugfixes ?

http://cvs.openssl.org/getfile?f=openssl/CHANGES
Heb het niet helemaal doorgelezen dus het is misschien niet echt
spectaculair, maar als ik toch bezig ben dan wil ik openssl toch graag
meenemen. Is naar mijn idee een niet onbelangrijk component.

Gr,
Rob