[linux] Welke locale instellen in /etc/profile ?

Cor Lem builder op cursus.homelinux.org
Wo mei 18 16:10:54 CEST 2005

Goeiendag

Ik ben bezig om een Linx van source te bouwen (Linux from scratch)
http://www.nl.linuxfromscratch.org/lfs/news.html

Ik heb em bijna klaar. In de beschrijving wordt aangegeven dat ik de
locale voor mijn land en toetsenbordindeling moet kiezen en instellen in
/etc/profile  -
http://www.nl.linuxfromscratch.org/lfs/view/6.0/chapter07/profile.html

Nou zie ik met:
locale -a

wel een hele lijst met verschillende waar NL voorstaat, maar welke ik
moet kiezen weet ik niet - Onder windhooz (jaja, is vloeken;) heb ik mn
keyboard ingesteld staan op 'Nederlands VS 101' .

Ik ga geen gebruik maken van locales, ik wil alles gewoon engels houden.
Weet iemand wat ik dan invullen moet als waarde voor LC_ALL & LANG in
/etc/profile ?

Alvast bedankt voor evt reacties.

Greetz,
Cor