[linux] Re: Welke nieuwe browser?

Vr mei 20 15:31:09 CEST 2005

On Fri, May 20, 2005 at 03:20:13PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Ik gbruik momenteel Netscape 7.1 als browser, maar denk er over die te
> upgraden naar Mozilla, Netscape 8.01 of Firefox. Ik zou het echter waarderen
> als mijn bookmarks, mail en news instellingen makkelijk overgenomen kunnen
> worden, net zoals toen ik van Netscape 4.7 naar 7.1 ging. Weet iemand hoe
> dat in z'n werk gaat?

wat dacht je van "gewoon installeren en proberen" ? Als er geen import
gedaan wordt van alles kan je het wellicht met de hand doen. de oude
bookmarks etc verdwijnen niet opeens als je een andere browser
installeert. wie weet hoef je niet eens wat te wijzigen.

oh en gezien je hardware -- go for firefox.

(nu nog even uitzoeken hoe je een webpagina via UUCP thuis kunt krijgen
<grin>)

--
http://www.linux-it.nl