[linux] Re: Welke nieuwe browser?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Vr mei 20 16:23:33 CEST 2005

You, Roeland Th. Jansen, wrote:

>wat dacht je van "gewoon installeren en proberen" ?

Da's natuurlijk een optie. Maar vragen kan geen kwaad.

>Als er geen import
>gedaan wordt van alles kan je het wellicht met de hand doen. de oude
>bookmarks etc verdwijnen niet opeens als je een andere browser
>installeert.

Nee, maar er is nogal een verschil tussen handmatige import waarbij de oude
bookmarks.html gewoon meegenomen wordt, en een waarbij ik alle links moet
overtikken. M'n bookmarks.html is meer dan 100kb, daar heb ik dus weinig zin
in.

>oh en gezien je hardware -- go for firefox.

Zijn Netscape 8 en Mozilla trager dan Firefox?

>(nu nog even uitzoeken hoe je een webpagina via UUCP thuis kunt krijgen
><grin>)

Dat hoef ik niet uit te zoeken, daar is een systeem voor: je stuurt een
mailtje kmet een URL naar een mailadres en krijgt die dan keurig per mail
binnen. Maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan, als ik een site offline wil
lezen trek ik hem wel eerst leeg met wget.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html