[linux] Re: 27 & 28 Mei Open Source Evenement in Tilburg

Ma mei 23 20:21:37 CEST 2005

On Mon, May 23, 2005 at 07:36:21PM +0200, J. wrote:

> En dit evenement is ook weer gelijk verboden door de overheid.
>
> Burgemeester laat weten dat hij:
> <quote>
> 'ernstige vrees' heeft dat 'de openbare orde en veiligheid in gevaar
> komen'.
> </quote>

er is cq wordt een kort geding (oid) aangespakken; daarnaast moet het
besluit nog toegelicht worden. om het nu als verboden door de overheid te
noemen, is nog een beetje te vroeg denk ik.

daarnaast is "overheid" en burgermeester niet echt 1:1 compatible.

(ps, knip de delen weg die niet van belang zijn)

--
http://www.linux-it.nl