[linux] Re: 27 & 28 Mei Open Source Evenement in Tilburg

J. mailing-lists op xs4all.nl
Ma mei 23 20:43:44 CEST 2005

On Mon, 23 May 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> er is cq wordt een kort geding (oid) aangespakken; daarnaast moet het
> besluit nog toegelicht worden. om het nu als verboden door de overheid te
> noemen, is nog een beetje te vroeg denk ik.

Als iets niet verboden is - dan is er ook geen reden om een kort-geding
aan te spannen.

> daarnaast is "overheid" en burgermeester niet echt 1:1 compatible.

Burgemeester is een onderdeel van de overheid oftewel `openbaar gezag'.

Maar goed - Lokale overheid dan - ook goed ?

> (ps, knip de delen weg die niet van belang zijn)

Daar valt over te twisten in deze. Het programma liet zien dat er geen
kernwapen geruild werd tegen gifgas.

> --
> http://www.linux-it.nl

J.